11 November 2020

Sedutan Ucapan Takziah Buat Radzuan Ghazali

 Saya terhenti menyaipkan buku Memoir Seorang Jurufoto sepanjang hari semalam setelah menerima berita pulangnya ke Rahmatollah seorang sahabat iaitu Radzuan Ghazali. Sila klik Radzuan Ghazali Dalam Kenangan untuk membaca lebih lanjut.

Sehingga hari ini telah ada 327 Like, 142 Komen dan ucapan doa serta 4 perkongsian di FaceBook saya setelah berita berpulangnya ke Rahmatullah Radzuan Ghazali. Kebanyakan yang membuat komen adalah warga UKM, pesara dan warga media yang sering berurusan dengan Allahyarham. Malah ada menghubungi saya menerusi telefon dan Whatsap.

Inilah kelebihan media sosial di saat kita menghadapi wabak Covid-19. Kerana SOP PKPB maka ada yang tidak dapat hadir ke majlis pengkebumiannya di Tanah Perkuburan Islam Sungai Tangkas, Bandar Baru Bangi, Selangor.

Catatan ini tidak banyak yang menyentuh tentang Allahyarham tetapi saya ini menurunkan beberapa kerana komen dai FaceBook milik saya. Rata-rata mereka terkejut dan bersedih.




























Tiada ulasan:

Cara-Cara Nak Keluar Masuk Wang Tabung Haji Dengan CIMB Click

  Sejak PKP 1.0 hingga 3.0 urusan nak keluar dan masuk wang ke Tabung Haji menjadi susah. Mana taknya berbaris satu hal, ada masanya TH tutu...