Akan Ada Noktahnya

Antara anak muda generasi
baharu dalam bidang fotografi
1.Ketika usia 60 tahun secara rasmi saya bersara dari jawatan bergaji tetap.
2. Ketika usia masuk 62 tahun saya undur diri mengajar fotografi secara rasmi.
3. Selepas itu saya umumkan bersara dari dunia fotografi pada awal tahun 2020. Ada kebenarannya pertengahan Mac 2020 saya simpan kamera dalam beg hingga kini setelah hadirnya PKP.
4. Saya juga akan meninggalkan dunia penulisan web, blog, Ebook dan buku bercetak menjelang usia 65
Jika lebih awal maka itu atas faktor kesihatan iaitu mata dan ingatan. Saya mungkin akan meninggalkan kenangan buat kalian.
Oleh itu kepada anak-anak muda jangan berputus asa dalam industri fotografi walaupun anda mengharunginya dengan penuh cabaran terutama ketika virus Covid-19 belum reda.
Suka
Komen
Kongsi

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Setelah Anda Bersara

Boria dan Dikir Barat

Istana Di Jabal Habsyi, Madinah